donderdag 20 september 2007

Donderdag 20 september

Inmiddels zijn Logan, Onno en Fabiene jarig geweest, dus uit eten (jammie)
Eind va de maand is Kadence jarig, en dan vieren we ook de verjaardag van Mitchell. Pfff...alweer taart.
De temperatuur begint hier al aardig te dalen.....de dagen zijn goed, zo rond de 15 graden, maar de nachten zijn koud, rond de -3. Gelukkig is het binnen warm. Op het journaal zagen we dat het in Calgary al gesneeuwd heeft, dus de winter zal wel niet lang meer uit blijven. De kinderen kijken er in ieder geval naar uit. Kunnen ze de boomhut die ze aan het maken zijn verruilen voor een iglo.
Het paard dat Onno en Johanna gekocht hebben is ook gearriveerd, het is een morgan horse en zijn naam is Ben (de kinderen noemen hem Big Ben).
Nu is het wachten nog op onze Duke........de eerste week van oktober vewachten we hem.
De kinderen hebben aardig wat kaarten ontvangen voor hun verjaardg....wel wat laat, maar ja het is nog steeds uitzoeken hoelang de post er nu eigenlijk over doet. Ook kregen wij een pakje uit Holland met allerlei lekkers erin.....chocolade...cola ijsjes voor dionne... en de donald duck voor mitchell, nog wat meiden bladen voor ronette en iedereen was weer blij. Dat is nog eens leuke post.....
Voor aanstaande zaterdag geven ze slecht weer op, dus dat word een mooie dag om naar West Edmonton Mall te gaan.....moet eerst Marcel nog even overtuigen, maar dat gaat wel lukken denk ik.
Marcel is inmiddels druk bezig met het zoeken van een band.......denk niet dat dit moeilijk word.....hij is met zijn gitaar een zaak ingelopen en heeft daar een paar versterkers getest.....in no time had hij een aantal verzoeken om te komen spelen.......eerst maar een versterker kopen.......
Volgende week vrijdag vieren we hier voor de eerste keer onze trouwdag......de 17e alweer.......de tijd vliegt als je het naar je zin hebt...
Zelf ben ik ook behoorlijk druk.......ik maak huizen schoon hier in de buurt...zwart uiteraard en tijdens schooltijden, en daarnaast ben ik met Johanna een internet winkel (juwelier) aan het opzetten. We hopen uiteraard dat het gaat lukken..... het investeren was niet zo moeilijk.....sieraden inkopen is een makkie voor een vrouw, maar nu nog het verkopen......dus zoek je iets moois voor een leuke prijs ........
We houden jullie in ieder geval weer op de hoogte.......
Groetjes van alle Meijertjes uit Canada

11 opmerkingen:

marcel en linda zei

Oja...Marcel mag op 2 oktober zijn road test doen, het zou fijn zijn ls hij het in een keer haalt, wel even duimen allemaal he

eric & mo zei

Laat maar weten als jullie winkeltje op internet staat. Voor sieraden ben ik altijd wel te porren.
Grappig dat Luus en Mar op dezelfde dag examen moeten doen. Ik heb geen idee hoe laat Mar op moet, en hoe laat het dan hier zal zijn, dus ik doe gewoon heel de dag duimen, oke?
Hier is verder alles oke, bij jullie ook zo te lezen. Het is alleen maar shoppen en eten bij jullie haha.
groetjes uit Brabant

Unknown zei

Hoihoi,Jullie hebben het daar net zo druk met verjaardagen als hier.
dat dagje winkelen moet toch wel lukken om Mar over te halen,je zegt gewoon daar zijn ook heel veel muziekwinkels en hij zit al in de auto.
Richard moet op 4 okt. afrijden ,dus wij duimen voor Mar en jullie voor R-ich.
Trouwens hij heeft een geweldige tijd inZweden gehad.Wij wensen jullie heel veel succes met het opzetten van de internetwinkel.
Alles gaat hier verder ook naar wens.De groetjes aan iedereen daar van de Assendelft-se luitjes.
Doeidoei,Beybey

van westroppies zei

Hoi,
sorry maar ik had problemen met me google account,toen heeft richard ff wat ge daan en staat er een andere naam.maar ja dat heeft hij nu weer voor ons veranderd.
dus als je dit hebt gelezen mag je het berichtje wel verwijderen hoor.
Wederom de groetjes van de Assendelft-se luitjes

Unknown zei

September is wel de maand van de verjaardagen. Edmonton mall is toch gaaf ! voor ieder wat wils. Desnoods ga je een baantje zwemmen. Of neem je een duik in de submarine ! Nu het kouder word, zou je natuurlijk ook de schaatsen onder kunnen binden.

Groetjes, Yvon

Coco zei

Hoi, nou ik heb het eindelijk voor elkaar dat ik een berichtje kan plaatsen. Leuk om jullie avonturen te lezen. Hier gaat alles zo z'n gangetje. We moeten nog 1x carrousel oefenen en dan gaan we er nog een keer voor. Het zal niet zo speterend worden als de eerste keer, want we missen er twee. Ronette is vervangen, maar Kobus is kreupel en Billy verkocht. Helaas, maar we gaan binnekort een nieuw thema verzinnen. Als je me zou kunnen mailen, dan heb ik nog wat foto's voor jullie.
Groetjes Coco
coco.nijsse@unilever.com

Coco zei

Oja, was ik nog bijna vergeten.

Geert is geslaagd voor z'n E-rijbewijs!!! Hoera!!

Jan Meijers zei

Dat zal wel een van de leukere dingen zijn van emigreren, er is helemaal nog geen "gewone" cadans om in terug te vallen:-) die moet nog komen. Dat proef ik tenminste tussen de regels door. Maar het is jullie gegund. Nou eerst die "road tests" nog ff he...
Grtz uit Alkmaar

Anneke zei

mar ik hoop dat je slaagd voor dat papiertje

Eric & Ineke zei

Mar succes met je papiertje!
Ik ben blij dat de post is aangekomen, alleen nu nog eens kijken hoe lang het erover doet, zodat we het de volgende keer voor de verjaardagen bij jullie kunnen laten bezorgen.
Als ik de foto's zie vraag ik me af waarom Lin nog geen mutsendag heeft georganiseerd in Edmonton Mall. Het zou een pracht locatie zijn en voor ieder wat wils.
Trouwens Mar kan daar toch in de tijd dat jij winkelt wat bij verdienen met zijn gitaarspel. Heb jij weer meer te besteden en hij kan zijn hobby ook uit oefenen.
Fijn dat alles nog lekker loopt daar en succes met jullie plannen voor het internetwinkeltje. We horen wel wanneer we kunnen surfen.
Ronette, Mitchell en Dionne ook de groetjes van Michella en Matthew. Matthew vroeg nog waarom we niet ff op verjaardagsvisite waren geweest bij Mitchell. Daar gingen we toch ieder jaar naar toe?! Besef moet nog komen. Hij had het leuker gevonden als Mitchell hier in Ede was komen wonen.

groetjes uit Ede

henk_tiny tonen zei

Ja heerlijk al die verjaardagen alleen jammer dat je er van aankomt, maar ja een paar rondjes rennen?Ik geloof best dat de kids het prachtig zullen vinden sneeuw voor de deur, kennen ze eigenlijk niet meer in holland.Beloof Mar wat en hij gaat mee.ik hoop dat jullie genoten hebben naar West Edmonton Mall.Wat leuk voor Mar dat hij verzoeken heeft om te spelen, je weet nooit wat het verder opleverd.Verder vind ik het een heel leuk idee zo"n internetwinkeltje en hoop dat het jullie lukt, ben benieuwd.Verder alles goed hier en je kaart voor oma's verjaardag was hier maandag de 24 sept, 23 ste gevierd dus neem hem zondag mee.Heel veel succes jullie allemaal en wij duimen 2 okt. voor marcels z'n road test.
heel veel groetjes en dikke kus van
ma-Henk-rene