woensdag 26 september 2007

Woensdag 26 september 2007

Omdat ik jullie onze prachtige sieraden niet wil onthouden, en we nog geen internetsite hebben......we proberen het eerst uit via andere kanalen, zou ik jullie aan willen raden om eens op marktplaats te kijken. Kijk dan onder :
Sieraden......ringen......typ bij postcode 3206 ar....en de afstand minder dan 3 kilometer. Je krijgt dan de meeste van onze sieraden te zien. Als je er een van ons vind (verkoper meijers), klik dan op alle advertenties weergeven en je krijgt al onze sieraden in beeld. Mocht je iets willen kopen dan kun je mij altijd mailen, maar je kunt natuurlijk ook een bod uitbrengen.........
Veel plezier met kijken......

Linda

1 opmerking:

hendriks zei

hoi meis als je me nodig heb hoor ik het wel en suc6 met de verkoop