zondag 4 november 2007

Zondag4 november

Inmiddels zitten onze eerste 3 maanden er op en zijn we aan het tweede kwartaal begonnnen.
Ik (Linda) ben geslaagd voor mijn computertest voor het Canadesche rijbewijs en moet nu op toestemming wachten om de roadtest te doen.
Sinds Marcel zijn rijbewijs heeft gehaald is er hier iets veranderd, marcel moest de uitgebreide test doen in Red deer ik mag de basistest doen in Ponoka......heb ik ff mazzel. Afgelopen woensdag hebben we Haloween gevierd, Ronette was verkleed als Morticia Adams, Mitchell als een duivel en Dionne als een engel. Volgens de kinderen was het beter dan sinterklaas.......ze hebben zoveel snoep opgehaald, dat ze voor weken vooruit kunnen.......gemiddeld 2 boodschappen tassen per kind.
Het was erg leuk om te doen en gelukkig was er nog geen sneeuw gevallen.
De huizen worden hier helemaal versierd en in de tuinen staan pompoenen en andere griezelige dingen.......heel erg leuk dus......ik kijk al uit naar kerstmis want dan schijnt het nog mooier te zijn.
Gisteren hebben Johanna en ik onze eerste juwelenparty gehad en dat is goed gegaan......we hebben redelijk verkocht en 3 nieuwe party's geboekt.
Ook gaat de verkoop aan Holland gewoon door.........wel een opluchting dat het werkt, want er zit een hoop tijd en geld in.
Voor de rest gaat alles hier zijn gangetje........de kinderen doen het goed op school......Senna is helemaal aangepast en is nu zoals Ronette altijd zegt vaal en grijs. Kennfield groeit al een aardige wintervacht en Duke groeit terwijl je naar hem kijkt. Vannacht heeft het aardig gesneeuwd, dus vanmorgen even een paar plaatjes geschoten.

Tot de volgende keer maar weer en de groetjes van ons allemaal.

4 opmerkingen:

Trudy zei

Hoi,

Ik heb eindelijk weer eens de foto's bekeken. Wat heerlijk is het toch daar. De kinderen zagen er schitterend uit met Halloween en de paardjes doen het ook goed zo te zien. Mendy zou Duke wel adopteren denk ik, wat een schatje.

Zo Linda, ga je eindelijk behoorlijk eren rijden? Wordt tijd! Geintje, ik ben gewoon altijd bang bij anderen in de auto, dus het lag niet aan jou.

Hele dikke knuffel voor jullie allemaal.

Trudy

Jan Meijers zei

Ha, die Mar, die zal wel gebaald hebben dat precies na zijn slagen voor het rijbewijs de procedure is versimpeld. Anderzijds liepen ze wel achter, de overige Westerse landen erkenden allemaal over en weer elkaars rijbewijzen.
Dat Halloween is iets waar wij in Nederland niks tegenover hebben, behalve misschien st Maarten wat betreft het snoep.
Leuke foto's trouwens. Tja, en of wij hier nog sneeuw krijgen die langer dan een paar uur blijft liggen - een paar jaar geleden wel even, maar verder eigenlijk weinig. Bij ons gaat alles verder lekker zijn gangetje. Afra bridgt links en rechts en ik heb pas een nieuwe klant doorgeschoven naar een mede-hobbyist / vriendje. Achteraf ben ik daar erg blij om want klant weet niet wat ie wil en wat moet je dan...

Grtz, Afra en Jan

eric & mo zei

Ik heb net ff de foto's gezien van Halloween en vond dat Ronette aardig goed op Morticia leek, ze keek zelfs precies zo.
Als de huizen nog meer versierd zijn met kerst, ben ik ook wel benieuwd naar de foto's daarvan. Mij lijkt de amerikaanse manier van kerst vieren toch sowieso al veel leuker, dus foto's maken svp. Dan vieren wij hier thuis wel kerst met jullie kerstboom en daarna wintersport met Peet en Moon.
Groetjes uit de lichtstad

henk_tiny tonen zei

Hoi allemaal
Ik heb de foto"s bekeken , ontzettend leuk zeg , wat een verschil met ons St. Maarten. Trouwens wij hebben voor het 2e jaar niemand aan de de deur gehad, lekker rustig.
Mooi gezicht zeg die sneeuw, nou in Limburg lag vandaag ook sneeuw.
Verder hier alles z"n gangetje. Verder wil ik jullie bedanken voor de prachtige fotós die jullie opgestuurd hebben, wat een knappe meid wordt die ronnet , mitchell ziet er ook goed uit en dionne wordt ook al een hele dame.
Verder las ik dat het allemaal goed gaat daar , ben ik blij om.
Groetjes verder van hier en tot volgend schrijfsel maar weer.
kusjes
Henk-Mam-Rene.