dinsdag 29 januari 2008

Dinsdag 29 januari


Ik had niet verwacht zo snel alweer een stukje te schrijven, maar goed het komt er dan toch.

vandaag werd ik door Onno gebeld dat Duke zijn voorbenen hevig aan het bloeden waren en dat ik beter maar kon komen....nou daar hoef ik geen 2 keer over na te denken, dus gelijk in de auto om te kijken wat er aan de hand was. Daar aangekomen zag het er zo slecht uit dat ik de veearts gebeld heb en deze was er ook vrij snel...vanwege de kou en het bloedverlies was hij bang dat hij in een shock zou raken. Uiteindelijk bleek het zo erg te zijn dat Duke naar de kliniek overgebracht moest worden. De snee in zijn linker voorbeen was zo diep dat het bot open lag en het was dan ook belangrijk om dat af te dekken. Ook was er een flink stuk vlees weg zodat het moeilijk was om alles dicht te maken. Voorlopig moet hij in de kliniek blijven om te kijken of er infectie optreed of niet. Tijdens het hechten wat bijna een uur heeft geduurd was hij verdoofd en niet echt allert op zijn omgeving, maar toen hij daar in een stal geplaatst was en het voor ons tijd werd om te gaan werd hij toch wel wakker....schreeuwen als een varken, maar ja hij is dan ook nog nooit alleen geweest. Als alles goed gaat dan mag hij over en paar dagen weer naar huis....duimen dus maar.

Geen opmerkingen: